Nieuw nummer - Reisverslag uit Breda, Nederland van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu Nieuw nummer - Reisverslag uit Breda, Nederland van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu

Nieuw nummer

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

15 Februari 2008 | Nederland, Breda

Dag beste vrienden, vriendinnen, bekenden en familie.
Net zoals toen ik terugkwam uit Australie, jaren geleden, heb ik ook bij terugkomst uit de V.S. een nieuw telefoonnummer. Wellicht hebben jullie getracht mij in de afgelopen weken telefonisch te bereiken....(misschien ook niet) en is dat niet gelukt. Welnu, vanaf heden ben ik bereikbaar op het nummer 06-19411553.

Dan rest mij te vertellen dat het laatste deel van onze reis in de VS voornamelijk in het teken heeft gestaan van een kapotte Jeep, Texas(incl. rodeo), en het weerzien met oude bekenden. Voor details en nadere informatie kunt u allen terecht bij Daan, Lars of ondergetekende. Hier stoppen de updates en uitermate spannende verhalen. Wellicht kunnen jullie overgaan tot het lezen van websites van mensen die nog wel op reis zijn!?

Groetjes Arnoud.

• 19 Februari 2008 - 14:57

Marijke:

wat flauw, ik begon net te wennen aan de spanning en de opbouw en nu is t al weer afgelopen. Alsof er gewoonlijk niks te beleven is?

• 20 Februari 2008 - 12:39

Arnoud:

Nou moeder,
    ik zou natuurlijk kunnen doorgaan met het schrijven van verhalen over wat ik zoal dagelijks meemaak...Zo heb ik het afgelopen weekend weer eens een potje 'gevoetbald', gisteren hebben anne en ik chinees gegeten. Dat was erg lekker!