Nog een weekje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

16 Januari 2006 | Thailand, Bangkok

Bijna is het zo ver!
Over een kleine week, om precies te zijn aanstaande zondag 22 Januari om 14.25 uur vlieg ik richting Bangkok. Dit zal de eerste etappe zijn van mijn reis naar Sydney. Allereerst zal ik 3 weken Thailand gaan bezichtigen waarbij ik samen met Jonas van Bangkok richting Chiang Mai zal trekken om vervolgens terug te keren naar de kust alwaar we lekker gaan relaxen, duiken, surfen etc.
Na Thailand vlieg ik op 12 Februari via Taipei (Taiwan) naar Sydney waar ik in principe land op 13 Februari, de dag dat mn introductie eigenlijk al begint... Wie weet moet ik maar proberen een dagje eerder te vertrekken....
Uiteraard zal ik jullie allemaal wel in meer of mindere mate gaan missen en daarom zijn jullie allen van harte welkom op mijn afscheidsfeestje(s): Voor de Tilburgers op woensdag 18 Januari in Bruin Kafee, en voor de Bredanaars op zaterdag 21 Januari tijdens het grote dierenfeest in de Sprintkantine.
Wie weet tot dan, en anders tot na de zomer!
Arnoud.

  • 16 Januari 2006 - 17:22

    Gurt:

    jeuj, weer een gastenboek om te trashen

  • 16 Januari 2006 - 17:31

    JElle:

    dus hier kunnen we als we zat zijn alle verhalen weer op kwijt, mooi man!!
    bout het beste man, maar ik ga je nog wel zien

  • 16 Januari 2006 - 18:37

    Marthe:

    heeej broertjee :)
    bijna zo ver he.... lekker naar thailand en australie.. :)
    tot vrijdag avond..
    xxx-jes je zusje.. :)

  • 16 Januari 2006 - 19:15

    De Echte LIN:

    Heej Boutje,
    De kans dat ik jou nog zie is zeer nihil... BALEN!!! Dus dan moet ik maar op deze (wel een beetje onpersoonlijke)manier afscheid van je nemen. Ben natuurlijk niet jaloers op je en zou helemaal niet naar een ver warm land willen, heb ook werkelijk geen idee wat je daar gaat zoeken, terwijl alle lieve gezellige mensen zich in dit mooie kikkerlandje bevinden............. Dit heet nou het verbergen van je gevoelens > WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FUN FUN FUN; heel heel heel heel veel plezier de komende MAANDEN, dat je maar de meest gave dingen mee mag maken en met een zak vol positieve ervaringen thuis komt > Oja, en een BERG FOTO'S (ben ik nl. dol op). Goede reis en hou ons op de hoogte, want ik zal je zeker blijven volgen. Dikke kus De echte LIN!! Ps. kan je Astrid ook ff overhalen om zo'n siteje te maken, kei easy toch??

  • 16 Januari 2006 - 19:26

    Joost:

    Arnoud, kerel, heel veel plezier daar in het verre oosten. Laat ze maar eens flink zien hoe wij Hollanders dit soort dingen aanpakken. In iedergeval tot morgenavond in BK!

    Groenten!

  • 16 Januari 2006 - 20:36

    Michiel:

    Broedèr, het aftellen begint. ben je er klaar voor? rugzak al volgepropt met fotos van ons? Ik zal er in ieder geval nog even bij zijn om je uit te zwaaien zondag.

    uw Broedèr

  • 17 Januari 2006 - 07:37

    Daaf:

    heftig trippie hoor Boutje! Eerst ff Azie verkennen en dan los in Aussie! K zal je site zeker regelmatig checken en gaaf dat je nu al fotows heb!!! Tot vanaaaf, Daaf

  • 17 Januari 2006 - 12:08

    Arnoud:

    GROTE FOUT!....Het afscheidsfeest voor de Tilburgers is natuurlijk vanavond, op dinsdag 17 Januari...

  • 17 Januari 2006 - 13:00

    Mitch:

    Roomie Bout! het einde van een imperium nadert, het samenleef-tijdperk nobelstr.333. tis sund.
    Maar gelukkig is er dan nog dit gastenboek. Je zult regelmatig -tot in den treure- iets van ons lezen, succes ook daarmee. Als wat voor feestbeest ga jij eigenlijk? Kangoeroe?

  • 18 Januari 2006 - 10:03

    Vriend Bart:

    he boutje,

    t allerbeste in het verre oosten en down under en doe de groeten aan, Mc ewen, O-grady, Thorpe, Cooke, Phillipousus, Hewitt, Arnold, Milicic, Arambacix, Thompson, Evans, Mcgee, Sunderland, Rogers, Davis, kidman, minoque en anderen

    daggg

  • 19 Januari 2006 - 09:42

    Laura:

    he Arnoud,
    alvast veel plezier, maar ik zie je gelukkig nog op het feestje bij sprint, dus kan je nog een afscheidsknuffel geven (gelukkig). Ik wens je onwijs veel plezier, maar dat zal zeker gaan lukken!!! Kijk al uit naar je avonturen en verhalen, hou ons op de hoogte!!!

    Dikke zoen Laura

  • 19 Januari 2006 - 18:51

    Anne:

    Heej liefke, nog maar een paar dagen en dan gaat het avontuur beginnen....spannend he!Het worden vast een paar geweldige maanden voor je...kzal je missen natuurlijk maar vind het super gaaf voor je!
    Dikke kus x

  • 21 Januari 2006 - 09:20

    Nicole:

    Heej hallo!
    Wat zullen ze ons bij bruin missen he! Maar ik denk (of weet eigenlijk wel zeker)dat we allebei een te gekke tijd tegemoet gaan.
    Nou, tot na de zomer zou ik zeggen! En in de tussentijd kun je mij ook volgen op ikbeninsuriname.waarbenjij.nu
    Kuskus, Nicole

  • 22 Januari 2006 - 20:45

    Hilde:

    Heej Gluut, heel veel plezier daarzo en tot daarna.

    Daag!

  • 23 Januari 2006 - 09:16

    Madelinde:

    boutje! heb je een goede reis gehad en veilig aangekomen daar in Bangkok?
    have fun!
    hier is nog niks boeiends gebeurd;)

    daaaaaaaaaag
    xx Madelinde

  • 23 Januari 2006 - 14:13

    H.B.:

    Gluut, enorme dikzak... Ik wens het je! Veel plezier aldaar en niet vergeten:

    norms and values, lul!

  • 24 Januari 2006 - 11:03

    Ongeduldige Mitch:

    duurt lang die verhalen DUURT LANG!!!!!!

  • 26 Januari 2006 - 15:15

    Floortje:

    Hey Arnoud!
    Heel veel plezier daar Down Under!Geniet ervan!Thailand is echt super>>ben er ook geweest,een echte aanrader!Have fun!
    XFloor

  • 26 Januari 2006 - 20:10

    Toos En Corné:

    We hoorden van Annemarie dat je reis goed verlopen is.
    Veel plezier en we volgen je via de computer.

  • 26 Januari 2006 - 20:31

    Pieter En Corrie:

    ook met onze oude computer konden we jouw site vinden. Hier is het echt winter, kinderen van mijn werk hebben al geschaatst, kan vast in Bangkok niet. Verder geen spectaculair nieuws. We hopen dat het goed gaat in Thailand, van Marijke hoorden we dat je daar in iedergeval al goed bent aangekomen. Veel plezier en succes met reizen enz. enz. groeten ook voor Jonas.

  • 27 Januari 2006 - 10:26

    Michiel:

    Broedér, avonturen...waar blijven de avonturen. Geenstijl...stijlloos.

    Hier is alles goed verder, met iedereen voor zover ik weet.

  • 27 Januari 2006 - 12:58

    Marthe:

    heeej broertjee.. waar blijven nou die verhalen van jou?? duurt wel lang hoor :P najaaa veel plezier nog in Thailand en daarna Australie.. xxx jes (k) je zusje marthe

  • 27 Januari 2006 - 13:55

    Saskia Thiemo En Lisa:

    Hoi Arnoud,

    Die tante Anne had je site-adres verkeerd getypt!! Hahaha, zal haar daar morgen op Erik's verjaardag ff op aanspreken. Hoe is het daar ver weg? We kennen je natuurlijk nog niet zo goed, maar we zijn wel nieuwsgierig naar alle nieuwtjes hoor!!! En als Anne je een schat vindt, dan vinden wij dat ook...hhahaaha. We hebben Anne al gevraagd of ze een keertje komt eten en met Lisa komt spelen. We zullen de site in de gaten houden! Veel plezier en pas op voor enge mannen... hihihi.

  • 27 Januari 2006 - 13:58

    Lisa:

    Hoi ome Arnoud,
    (even voor alle mensen die nu schrikken...Bij tante Anne hoort natuurlijk een oom en dat is Arnoud dus! Mijn papa en mama kennen tante Anne goed en samen zijn ze al eens komen oppassen op mij. En ome Arnoud is heel groot en stoer en als hij terug is gaan we samen op K3 dansen. Toch?
    Dikke kus van Lisa (1,5)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

2005-2015

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2008

Nieuw nummer

15 Januari 2008

Is this the way to Amarillo?

30 December 2007

Geschiedenis schrijven

20 November 2007

Beren op de weg

06 November 2007

The Windy City
Arnoud
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1035
Totaal aantal bezoekers 39665

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 05 Maart 2019

Australië 2017

01 November 2005 - 01 November 2015

2005-2015

Landen bezocht: