Dankjewel!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu Dankjewel!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu

Dankjewel!!

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

11 April 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!
Dit is niet echt een superinteressant bericht, maar ik wilde via deze weg even alle mensen bedanken die me berichtjes hebben gestuurd voor mn verjaardag, dus bij deze: bedankt! Ik heb 's avonds een stel mensen op bezoek gehad voor een bescheiden bbq, en dat was erg gezellig! Foto's van dit feestje zal ik na mijn vakantie in Nieuw-Zeeland online zetten. Ik zal dan meteen wel het een en ander over de belevenissen in kiwi-land te vertellen hebben en ook daar de nodige mooie plaatjes geschoten hebben!
Tot over een week of 3!
groetjes Arnoud.

  • 11 April 2006 - 06:04

    Joost:

    Hee beste jongen! Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ook van mij nog de ernorme felicitaties!! Succes met de tentamens gluut!

    Groetjes,
    Joost

  • 11 April 2006 - 06:21

    Michiel:

    Broeder, heel veel plezier bij de kiwi's, geniet er van!

  • 11 April 2006 - 06:26

    B.o.B.:

    For shizzle dat ik je verjaardag zeker vergeten was, maar aangezien jij er niet was, is er ook niemand die mij eraan kan herinneren, dus is het gewoon jou schuld. Alsnog gefeliciteerd kerel en tot binnenkort dan maar weer! Best wel prima foto's trouwens allemaal!

  • 11 April 2006 - 06:48

    Mitch:

    ga inderdaad maar weer eens snel zorgen dat je weer interessante berichten kunt schrijven :) weet je trouwens al waar het consulaat zit, of Nederlandse ambassade? van belang voor koninginnedag, je kunt ongetwijfeld daar een mooi feestje beleven op kosten van de Nederlandse belastingbetalers als je jezelf een beetje opdringt. Veel plezier met de kiwi's, groeten!

  • 11 April 2006 - 06:53

    Marthe:

    heeej broeder!
    kei veeel plezier daaro in nieuw zeeland he..;) :p
    doei doei kusje van je zusje!!

  • 11 April 2006 - 07:10

    Tinus:

    Heeeej ouwe reus,
    ook namens mij vanuit het tropische Tilburg nog de hartelijke gefelicitaties!!!

  • 11 April 2006 - 07:27

    Ullie:

    Euhm...gefeliciteerd dus.

  • 11 April 2006 - 07:33

    Lin:

    veel plezier boutje in Nieuw-Zeeland en jij ook nog bedankt voor je smsje!

    xx Madelinde

  • 11 April 2006 - 07:45

    Paus:

    Hee Boutje, Doe ze de groeten daar in Nieuw Zeeland. Niet te veel naar de vrouwtjes kijken en niet teveel biertjes drinken. Doe dat laatste maar wel trouwens. Daaaaag. Paul

  • 11 April 2006 - 08:48

    Mikkel:

    He gluut!
    Ook helemaal vergeten. Maar daar komt ie: Gefeliciteerd he Gluten!! Pak nog maar een kiwi van me! geniet er nog van in Nieuw-zeeland en succes met de tt.
    Halleeejjj

  • 11 April 2006 - 11:10

    Jellekes:

    tjonge man dat is heel raar maar telkens wanneer ik jou verhalen lees krijg ik zin in vakantie enzo terwijl je daar natuurlijk enkel keihard aan het ploeteren bent om tentamens te halen :-) Doe je best kulleke en veel plezier maar dat zal wel lukken!! massols jellekes

  • 12 April 2006 - 10:12

    Gaby:

    He Arnoud,
    Die verhalen zien er allemaal weer super gaaf uit...krijg er helemaal heimwee van! Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland.
    Liefs Gaby

  • 14 April 2006 - 09:07

    Lars:

    Hey Gluut! Nou vooruit dan maar en denk er maar bij: Beter heel eerg laat, dan helemaal nooit: Nog van harte! Verjaardagen zijn nooit 1 van mijn sterke puneten geweest;). Doe de maori's de groeten van me en nog veel leut. Halleej!

  • 15 April 2006 - 08:15

    Rudolpho:

    Heeft tenminste iemand het nog naar zijn zin!!!:-(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

2005-2015

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2008

Nieuw nummer

15 Januari 2008

Is this the way to Amarillo?

30 December 2007

Geschiedenis schrijven

20 November 2007

Beren op de weg

06 November 2007

The Windy City
Arnoud
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 39949

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 05 Maart 2019

Australië 2017

01 November 2005 - 01 November 2015

2005-2015

Landen bezocht: