Sydney life part 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu Sydney life part 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu

Sydney life part 3

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

23 Juni 2006 | Australië, Sydney

Joepie de poepie! Ik heb vakantie!
De magische grens van 13 reacties op mijn vorige bericht is weer bereikt en dus tijd voor een nieuwe update.
Zoals iedereen op de hele wereld nu zo onderhand waarschijnlijk wel door heeft is het WK inmiddels in volle gang, en gelukkig is Australie zich daar ook van bewust! De laatste weken hebben dan ook volledig in het teken gestaan van voetbal, studie en voetbal. De dutchies hier hebben mij benoemd tot bondscoach en onder mijn deskundige leiding zitten we inmiddels een ronde verder en kunnen we ons weer opmaken voor een spannende wedstrijd in de oranjekroeg 'the gaff'. Hopelijk vergeten ze hun shirts niet anders wordt het wel erg druk op de bank.
Maar goed, genoeg inside-info.
Qua avonturen is er de laatste tijd niet bijzonder veel gebeurd, tis hier dan wel winter, maar toch komkommertijd. De studie zit er zoals gezegd op, de tentamens gingen (boven verwachting) goed en ik ga me opmaken voor mijn laatste weekje sydney en mijn tripje door australie! Volgende week donderdag vertrek ik samen met Paul uit Sydney en gaan we op naar het noorden via de eastcoast. Hopelijk kan ik daar mijn surf-skills wat bijschaven, want dat is hard nodig! Ik kan er namelijk nog niks van..haha.
Anywaysss mooie tijden gaan aanbreken en ik verwacht dat ik jullie de komende periode de nodige interessante berichten kan gaan sturen over wat ik allemaal beleef in het australische land. De laatste weken heb ik nog wel wat toertistische spots bezocht en daarvan zal ik wat foto's op de andere site zetten. Alvast veel plezier tegen Portugal en tot snel-schrijfs!

Cheers!

  • 23 Juni 2006 - 09:41

    Toos En Corné:

    Goed Arnoud. Geniet nu maar lekker van je vakantie.
    En straks veel plezier met Annemarie.
    Wij gaan nu eerst feesten in ons Breda.
    Tot de volgende reactie.

  • 23 Juni 2006 - 10:30

    Marthe:

    Heeejj Broeder!!
    Fijn he vakantie hebben :)
    Ik heb ook al heel lang vakantie.. maar dat wist je al :p
    Ga maar lekker veel reizen met Paul en daarna met Annemarie :)
    Daaag -xxx-jes van je zusje!

  • 23 Juni 2006 - 11:19

    Bart:

    veel plezier en kijk uit voor haaien. ps mundial was wel erg vet jammer dat er niemand was met een koelbox vol bier

  • 23 Juni 2006 - 11:22

    Annemarie:

    Hallo liefke, ziet er allemaal weer goed uit op de foto's! Geniet van je vakantie de komende weken en wel optijd in Brisbane zijn hé! Morgen gaat vast en zeker een super dag worden hier en tegelijkertijd zal ik je erg missen. Het kaartje is nog niet aangekomen maar de post moet nog komen vandaag dus hopelijk zit tie erbij....Dikke kus en tot snel!!!!

  • 23 Juni 2006 - 11:32

    Michiel:

    Broer gefeliciteerd met de succesvolle afrondingen van studies en ander soorts verplichtingen. geniet van de vrijheid en je laatste weekje sydney.

    Mijn schooltijd is inmiddels ook zo goed als afgelopen.

  • 23 Juni 2006 - 12:27

    Banaan:

    Surfers Paradise here we come!

  • 23 Juni 2006 - 15:52

    Mikkel:

    Hi Gluut!
    Goed om te lezen dat het nog allemaal goed gaat daar. Het zal me wel een feestje zijn geweest gister ja, gekke Guus, Guus is gek! Geniet nog van je vakantie, wat een mazzelpik ben je ook eigenlijk he, en surf ze!!
    Groetjes, Mike

  • 24 Juni 2006 - 00:18

    Midmid En Fysio Vh Team:

    Geen reactie... je hebt er al TEveel p&m

  • 24 Juni 2006 - 07:23

    Mitch:

    Bondscoach Boudmans! Gerustgesteld door jouw bericht dat er behalve Gus nog iemand met verstand van voetbal de Aussies onder zijn hoede neemt :) Frankfurt was een prachtig avontuur, voor herhaling vatbaar over 2 jaar in Wenen of zo en dan MET jou! Groeten

  • 24 Juni 2006 - 12:57

    Gurt:

    oww! dus we krijgen een nieuwe mail na 13 reacties!?! had dat eerder gezegd! Nog maar 3

  • 24 Juni 2006 - 12:57

    Gurt:

    2

  • 24 Juni 2006 - 12:57

    Gurt:

    1

  • 24 Juni 2006 - 12:58

    Gurt:

    Kom maar op met nieuwe verhalen :-)

  • 25 Juni 2006 - 07:44

    Arnoud:

    He geert,
    zak er anders lekker in.

  • 26 Juni 2006 - 23:44

    Canada Brett:

    Cucumber-Time Sucks!!

  • 27 Juni 2006 - 08:04

    Linksbuiten En Rechtsvoor:

    hey coachie, was dat nou? We snappen dat je twee van je beste spelers hebt moeten missen maar om nou meteen die boel uit handen te geven? Aardig kansloos, anywayssss... nu bondscoach af dus lekker genieten van die surf en zon, groetjes suus en co.

  • 28 Juni 2006 - 12:43

    Paus:

    Portugal stinkt. Italie trouwens ook.

  • 29 Juni 2006 - 15:44

    Leske:

    Heeel veel plezier de komende weken!
    Over een kleine 2 weekjes vlieg ik er ook op uit en hopelijk ga ik het net zo naar mn zin hebben in Zuid-Afrika als jij nu in Australie.

    Liefs Les!

  • 03 Juli 2006 - 08:16

    Madelinde:

    Boutje!!!
    We hebben je gemist hoor met de MPM! Verhalen volgen snel via de mail :D veel plezieer op je vakantie!!

    kus Madelinde

  • 04 Juli 2006 - 20:55

    Pieter En Corrie:

    Hoi Arnoud,
    Hoewel het hier om te stikken is op onze werkkamer, want het was hier vandaag 34 graden en dan onder het platte dak, toch even een teken van leven.
    Pieter kijkt voetballen, jij waarschijnlijk ook. En ik zit wat te computeren. Wij gaan pas in september met vakantie dus zullen tot dan in staat zijn jouw berichten te lezen. Als het te lang duurt voordat er weer iets komt, zullen we wat dubbele mails sturen. Jouw avonturen zijn wel zo spannend als de zomerprogramma's op t.v. groetjes

  • 06 Juli 2006 - 11:24

    Bas:

    Lang niet gek jongen! Heb je Rex Hunt al ontmoet?

  • 08 Juli 2006 - 13:38

    Pick:

    He Gluut,

    Ben bij aan t komen van drie weken drankmisbruik na mijn afstuderen.Goed dat je er niet was, dat had de boel waarschijnlijk alleen maar nog erger gemaakt :)
    Heb n schitterende brommert gehad, met kickstarter natuurlijk, kortom; helemaal goud..Jij nu ook vakantie, hijs fijn!! Geniet ervan, maar ik geloof dat ik dat jou niet hoef te vertellen!Mzzl,Pick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

2005-2015

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2008

Nieuw nummer

15 Januari 2008

Is this the way to Amarillo?

30 December 2007

Geschiedenis schrijven

20 November 2007

Beren op de weg

06 November 2007

The Windy City
Arnoud
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 39618

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 05 Maart 2019

Australië 2017

01 November 2005 - 01 November 2015

2005-2015

Landen bezocht: