Nieuw Nummer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu Nieuw Nummer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arnoud Cremers - WaarBenJij.nu

Nieuw Nummer

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

31 Augustus 2006 | Thailand, Bangkok

Beste mensen, de titel van dit laatste bericht luidt 'Nieuw Nummer' in de hoop dat mensen dan nog de moeite nemen de inhoud van dit bericht te bekijken. Aangezien mijn thuiskomst nu wel zeer dichtbij komt wil ik alle mensen die mij al vergeten waren eraan herinneren dat ik nog besta, en dat ik een mobiel heb, met een nieuw nummer, namelijk: 0647228454.

Dan nog even onze laatste avonturen....
De afgelopen anderhalve week hebben Anne en ik in Thailand doorgebracht alwaar wij na een bliksembezoek aan Bangkok naar het 'zonnige zuiden' zijn afgereisd. Daar was het dus niet bijzonder zonnig, maar wel lekker warm. We begonnen met een bezoek aan het eiland Koh Samui. Een mooi tropisch, maar ook behoorlijk toeristisch eiland in zuidoost Thailand. Na de eerste dag wat geluierd en gezwommen te hebben besloten we op dag 2 een scootertje te huren en wat op het eiland te gaan rondkijken. Leuk en aardig. We bekeken een enorme buddha, en kochten wat goedkope kleren op een kleine markt. Verder reden we wat over kustwegen met uitzicht op zee. Toen werd het echter tijd om terug huiswaarts te keren. Bijna in veilige haven sloeg het noodlot echter toe...Jaja we vielen van de brommert nadat die er in de eerste versnelling met plankgas vandoor schoot. Het resultaat: fikse schaafwonden. De volgende dag besloten we maar een ziekenhuis te bezoeken. Onze wonden werden schoongeschraapt AAAUUUWWW! En we kregen een antibioticumkuur. Dus geen biertjes meer, niet zwemmen, en niet te veel lopen, kortom we konden eigenlijk niks meer uitvoeren. De rest van onze tijd op Koh Samui en later op het noordelijker gelegen Koh Pangan brachten wij dan ook door in restaurants aan de fruitshakes en lekkere gerechten.
Inmiddels zijn we weer terug in Bangkok en zijn we weer redelijk mobiel. Dat komt goed uit want deze laatste dagen stonden namelijk ingepland voor het inslaan van veel goedkope kleding en andere prullaria.
Vannacht vliegen we terug, het wordt onderhand wel tijd! Ik heb enorm genoten van mijn tijd in Australie, en tevens van de 14 weken die ik reizend elders heb doorgebracht. Ik heb veel leuke mensen ontmoet, leuke dingen gedaan en interessante en mooie plekken gezien. Hopelijk ben ik ook nog wat wijzer en verstandiger geworden:D
Tot slot wil ik iedereen bedanken die de afgelopen tijd berichtjes heeft achtergelaten op dit forum, in de onderlinge strijd met de andere Nederlanders in Sydney waren het gemiddeld aantal reacties op mijn site niet slecht in vergelijking met de anderen, waarvoor dank! (Al is 7 op het vorige bericht wat magertjes!:( )

Tot thuis.
Arnoud.

  • 31 Augustus 2006 - 05:40

    Liek:

    Zo, hier ff een reactie om je berichtjes wat te spekken... Al heeft dat ook niet zown nut meer aangezien je morgen al weer thuis bent> gezellig!! Kunnen jullie zaterdag gelijk op stap en natuurlijk snel in training voor de club :)
    Daaaag tot snel x liek

  • 31 Augustus 2006 - 06:37

    Blau:

    zo, ik doe ook mee hoor, om jouw berichtenpeil wat op te hogen. Ben bli dat je het ontzettend naar je zin hebt gehad in Aussie en de rest van je trip, bedankt voor de geweldiguh verhalen, maar o je er nu echt wijer en verstandiger van bent geworden?? (ik hoop het niet hoor)
    Tot snel, kus Blau

  • 31 Augustus 2006 - 07:21

    Rudolpho:

    das 3
    roep de ober...

  • 31 Augustus 2006 - 08:27

    Banaan:

    Welkom thuis!

  • 31 Augustus 2006 - 08:41

    H.B.:

    ik ben je niet vergeten hoor!

    prettige reis en ik ga je zien...

  • 31 Augustus 2006 - 08:48

    Joost:

    Welkom thuis jongen (bijna)en maak je borst maar nat, want er moeten heel wat biertjes gedronken worden!

    Halleej

  • 31 Augustus 2006 - 08:58

    Astrid:

    En dat maakt 7...
    Zometeen weer op nederlandse bodem, dat wordt wennen!
    Tot snel X as

  • 31 Augustus 2006 - 09:00

    B.o.B.:

    de 8ste reactie....

    goede vlucht!

  • 31 Augustus 2006 - 10:44

    Lars:

    En al 9! dinsdag schuimfeest Gluten, daar moet je bij zijn natuurlijk!

  • 31 Augustus 2006 - 11:22

    Tinus:

    Als er een wedstrijdje gedaan wordt ben ik ook niet te beroerd om een spreekwoordelijke duit in het zakje te doen. Btw, welkom thuis Gluut!!!

  • 31 Augustus 2006 - 11:34

    Rob:

    He Arnoud!

    jammer dat je alweer naar huis moet, ik vond het wel leuk om zo nog een beetje mee te beleven hoe het is in Australie en de rest van je reis! Succes met acclimatiseren, moeten maar eens koffie doen in de mensa!

    P.S. Het regent hier...

  • 31 Augustus 2006 - 12:00

    Michiel:

    Broeder, mijn bericht is wat laat, maarja ik sliep nog (erg lekker trouwens). Nog een extra berichtje voor de moeite dan maar. Zit je toch alweer op 12.

    goed...wereldreis voorbij, op naar de volgende vakantie. Wintersport klinkt leuk. mee eens?

    groet
    broer

  • 31 Augustus 2006 - 12:17

    Bart:

    13: nou

  • 31 Augustus 2006 - 12:17

    Bart:

    14: bout

  • 31 Augustus 2006 - 12:17

    Bart:

    15: , fijn

  • 31 Augustus 2006 - 12:18

    Bart:

    16: dat je

  • 31 Augustus 2006 - 12:18

    Bart:

    17: weer

  • 31 Augustus 2006 - 12:18

    Bart:

    18: bijna

  • 31 Augustus 2006 - 12:18

    Bart:

    19: terug

  • 31 Augustus 2006 - 12:19

    Bart:

    20: bent

  • 31 Augustus 2006 - 12:20

    Bart:

    21: zo, en nu niet meer zo klagen dat je te weinig aandacht krijgt anders krijg ook jij een klaagmuuur voor je volgende verjaardag en kdenk dat je toch wel wat leukers wilt voor je kwart eeuw jubilaris.

  • 31 Augustus 2006 - 14:57

    Marthe:

    Ha broer! zoo nog een berichtje erbij ;).. Morgen ben je weer thuis :D dan gaan wij jou en annemarie met zun alle ophalen van het vliegveld :D:D

    Dag dag Je zusje

  • 31 Augustus 2006 - 16:42

    Lin:

    Eindelijk :D ;)

  • 31 Augustus 2006 - 17:59

    Mark:

    Dan doe ik ook een flinke spreekwoordelijke duit in het zakje...
    Maaruh, ik zie dat wij enorm gaan bellen, Gluut! Alvast, welkom thuis beste jongen!

  • 31 Augustus 2006 - 22:33

    Bel:

    Jeeej! weer een Dutchie thuis!
    snel een borrel hierof daar doendan maar?!
    kus Bel

  • 01 September 2006 - 08:24

    Beef:

    je bent er bijna, je bent er bijna

  • 01 September 2006 - 10:54

    Mitch:

    En je bent thuis! Boud morgen stappen!

  • 02 September 2006 - 18:12

    Les:

    En hoe bevalt het weer thuis?
    Veel plezier met stappen vanavond en het lijkt me een prima plan dat je iedereen een knuffel van mij geeft..
    Kus Les

    O ja, ik wil nog wel een foto zien van die schaafwonden!! :)

  • 05 September 2006 - 18:47

    Toos En Corné:

    Ja, en wij doen ook nog een keer mee.
    Wij zijn blij dat jij en jullie weer veilig thuis zijn.
    Wij verwachten wel een paar leuke foto's van jullie verblijf daar samen.
    tot binnenkort maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

2005-2015

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2008

Nieuw nummer

15 Januari 2008

Is this the way to Amarillo?

30 December 2007

Geschiedenis schrijven

20 November 2007

Beren op de weg

06 November 2007

The Windy City
Arnoud
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 39609

Voorgaande reizen:

05 Maart 2017 - 05 Maart 2019

Australië 2017

01 November 2005 - 01 November 2015

2005-2015

Landen bezocht: